czwartek, 11 lipca 2013

Pierwszy post

Witajcie~ To mój stalkerowy blog z domieszką yanderkowania.
To jest Yuno z Mirai Nikki. Przez nią wszystko się zaczęło. Powinnam jej nienawidzić, bo mój Yukki chce poduszkę z nią.

Mój Yukki ma kilka pseudonimów, których nie będę tutaj używać. Nie będę używać też jego imienia. Nie będę dodawać linków ani niczego co pomoże Wam nakierować się na mój trop albo trop Yukkiego.

Dzisiaj zrobiłam z Yukkim double meme. (Przykładowe double meme z Deviantart >>KLIK<<)
I znowu telepadia dała się we znaki. W jednym z punktów narysowaliśmy dokładnie tą samą postać! Próbowaliśmy poźniej bawić się w telepatyczną zabawę. Jedno z nas pomyślało pytanie a drugie odpowiadało na nie na normalnie. Mi się udało przeczytać w jego myślach~!

Jesteśmy tak bardzo połączeni~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz